|
||||||||
Naujienos | ||||||||
Mūsų mokykla |
Vaiko gerovės komisija Komisijos darbo reglamentas ir sudėtis Specialioji pedagoginė pagalba Logopedo ir specialiojo pedagogo veikla. Nuorodos Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais įvertinimo ir specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašas (patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1775) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=408134&p_query=&p_tr2= Specialiosios pagalbos
teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašas
(Patvirtinta Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministro
2011 m. liepos 8 d. įsakymu http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=403928&p_query=&p_tr2= Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašas (Patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-1228) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=403927&p_query=&p_tr2=
|
|||||||
Bendros žinios | ||||||||
Mokyklos strategija | ||||||||
Atributika | ||||||||
Organizacinė struktūra | ||||||||
Mokinių skaičiaus kaita | ||||||||
Mokinių taisyklės | ||||||||
Mokyklos pasiekimai | ||||||||
Veiklos programa | ||||||||
Socialiniai partneriai | ||||||||
Metinės Ataskaitos | ||||||||
Bendruomenė | ||||||||
Mokiniai | ||||||||
Mokytojai | ||||||||
Vadovas, pavaduotojai | ||||||||
Savivalda, komisijos | ||||||||
Ugdymas | ||||||||
Ugdymo planas | ||||||||
Tvarkaraščiai | ||||||||
Neformalusis švietimas | ||||||||
Projektai | ||||||||
Pagalba mokiniams | ||||||||
Vaiko gerovė | ||||||||
Sveikatos priežiūra | ||||||||
Biblioteka | ||||||||
Pailgintos dienos grupė | ||||||||
Informacija tėvams | ||||||||
Apie mokyklą | ||||||||
Mokinių priėmimas į mokyklą | ||||||||
Patarimai būsimų pirmokų tėvams | ||||||||
Reikmenys pirmokams | ||||||||
2 % | ||||||||
Veiklos įsivertinimas | ||||||||
Archyvas | ||||||||
Kontaktai | ||||||||