|
||||||||
Naujienos | ||||||||
Mūsų mokykla |
Išrašas iš mokyklos ugdymo plano
I. FORMALIOJO UGDYMO PROGRAMOS
1. Priešmokyklinio ugdymo programa. Priešmokyklinis ugdymas mokykloje organizuojamas vadovaujantis Priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. ISAK-1180 (Žin., 2005, Nr. 84-3118). 2. Pradinio ugdymo programa.
2009–2010 mokslo metais 1 ir 3 klasėse pradinio ugdymo programa
įgyvendinama pagal Bendrąją programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro II. PRADINIO UGDYMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS 3. Pradinio ugdymo turinio pasirinkimo ir diferencijavimo bei individualizavimo galimybės. 3.1. Ugdymo turinys diferencijuojamas ir individualizuojamas – pritaikomas mokinių turimai patirčiai, poreikiams, sugebėjimų lygiui, mokymosi stiliams. 3.2. Diferencijuojama suskirstant klasės mokinius į grupes pagal sugebėjimų lygį arba suskirstant mokinius į mišrias įvairių gebėjimų grupes, kuriose daugiau gebantys mokiniai padeda mažiau patyrusiems. 3.3. Ugdymo turinio individualizavimas vykdomas kiekvieno dalyko pamokose, formuluojant individualius mokymosi uždavinius, stebint kiekvieno mokinio pažangą, naudojant mokytis padedantį vertinimą. 3.4. Diferencijuojant bei individualizuojant pritaikomi: mokymo turinys, mokymo ir mokymosi metodai, vertinimo būdai. 3.5. Mokymo turinys pritaikomas ir parenkamas taip, kad būtų prasmingas mokiniams, atitiktų mokinių poreikius ir interesus, būtų pritaikytas mokymosi aplinkai, skatintų ne tik išmokti faktus, bet ir mąstyti, pritaikyti įgytas žinias. 4. Integruoto ugdymo organizavimas. Mokykloje integruojamos programos: 4.1. Žmogaus saugos (civilinės saugos, priešgaisrinės saugos ir saugaus eismo) programa (į kitus Bendrosios programos dalykus). 4.2. Priklausomybę sukeliančių medžiagų vartojimo prevencijos ir sveikatingumo programa (į kitus Bendrosios programos dalykus). 4.3. Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės organizuota programa „Augti ir stiprėti“ ( į kūno kultūrą). 4.4. Paramos vaikams centro smurto prevencijos programa „Antras žingsnis“ (į klasės renginius). 5. Informacinių technologijų naudojimo ugdymo procese būdai. 5.1. Mokomųjų kompiuterinių programų, interneto naudojimas pamokose, namų darbų atlikimas taikant IKT, kompiuterinio raštingumo mokymasis neformaliojo ugdymo būrelyje. 6. Mokinių , lankančių rajono savivaldybės meno ir sporto mokyklas, atleidimo nuo atitinkamo privalomo dalyko pamokų bei atsiskaitymo tvarka. 6.1. ėvai, pageidaujantys, kad meno ar sporto mokyklą lankantis jų vaikas būtų atleistas nuo privalomų muzikos, dailės ir technologijų, kūno kultūros bei šokio pamokų, raštu pateikia prašymą bei neformaliojo ugdymo įstaigos patvirtintą vaiko lankomų užsiėmimų tvarkaraštį. 6.2. Mokyklos direktorius tenkina tėvų pageidavimus tuo atveju, kai sutampa abiejų ugdymo įstaigų užsiėmimų laikas arba mokinys gali nespėti laiku nuvykti į neformaliojo ugdymo įstaigos užsiėmimą ir tėvai raštu sutinka atsakyti už savo vaikų saugumą. 6.3. Mokinys, atleistas nuo privalomų muzikos, dailės ir technologijų ar kūno kultūros pamokų su atitinkamo dalyko mokytoju atsiskaito abipusiu susitarimu. 7. Dorinio ugdymo organizavimas. 7.1. Tėvai (globėjai) parenka mokiniui vieną iš dorinio ugdymo dalykų – etiką arba tikybą. 7.2. Nesusidarius 7 mokinių grupei, mokiniui (-iams) sudaroma mobilioji grupė iš gretutinių ar paralelių klasių mokinių. 7.3. Dalyką mokinys gali keisti kiekvienais mokslo metais, jo tėvams (globėjams) parašius prašymą. 8. Užsienio kalbos mokymo organizavimas. 8.1. Anglų kalbos mokoma antraisiais–ketvirtaisiais pradinio ugdymo programos metais. 8.2. Anglų kalbos mokymui visos klasės dalijamos į grupes. 8.3. Visose klasėse anglų kalbos mokymui skirtos 2 pamokos per savaitę. 8.4. Anglų kalbos moko mokytojai, turintys anglų kalbos mokytojo kvalifikaciją.
9. Kūno kultūros ugdymo organizavimas. 9.1. Visose klasėse kūno kultūrai per savaitę skirtos 2 pamokos ir 1 pamoka šokiui. 9.2. Specialiosios medicininės fizinio pajėgumo grupės gali būti organizuojamos taip: - mokiniai dalyvauja pamokose su pagrindine grupe, bet pratimai ir krūvis jiems skiriami pagal gydytojo rekomendacijas; - tėvų (globėjų) pageidavimu mokiniai gali lankyti sveikatos grupes ne mokykloje; - parengiamosios medicininės fizinio pajėgumo grupės mokiniams krūvis ir pratimai skiriami atsižvelgus į jų ligų pobūdį. Neskiriama ir neatliekama pratimų, galinčių skatinti ligų paūmėjimą.
10. Meninio ir technologinio ugdymo organizavimas. 10.1. Kryptingas meninis ugdymas (dailė, muzika, teatras, šokis) organizuojamas pagal programą, patvirtintą mokyklos direktoriaus įsakymu 2007m. rugpjūčio 31 d. Nr.V1-175. 10.2. Kryptingam meniniam ugdymui valandos skirtos iš neformaliojo ugdymo valandų, išskyrus šokio pamokas 1 klasėje.
11. Namų darbų skyrimo mokiniams tvarka. 11.1. 1-2 klasių mokiniams namų darbai neskiriami. 11.2. 3-4 klasių mokiniams namų darbai skiriami atsižvelgiant į mokinio individualius gebėjimus. 11.3. Skiriami namų darbai, kuriems atlikti reikia ne daugiau kaip 1 valandos. 11.4. Namų darbų skyrimo formos: pratybos, darbas su tekstu, mokymasis atmintinai, kūrybiniai darbai, referatai, reikiamos informacijos paieška įvairiuose šaltiniuose ir kitos. 11.5. Pagalbos būdai, atliekant namų darbus: individualūs pokalbiai su mokiniais ir tėvais, globėjais; individualizuotas namų darbų turinys; pailgintos dienos grupės lankymas. 11.6. Namų darbai neskiriami: atostogų laikotarpiui, prieš šventines dienas ir savaitgalius. 11.7. Kasmet atliekamas tyrimas dėl namų darbų krūvio, rezultatai aptariami mokyklos savivaldos institucijose bei tėvų susirinkimuose.
12. Užsieniečių ir Lietuvos respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos respublikoje, vaikų ugdymo organizavimas.
12.1. Mokinio užsienio šalies mokykloje įgytų mokymosi pasiekimų lygį nustato mokyklos direktoriaus skiriama vertinimo komisija, į kurią kreipiasi mokinys, pageidaujantis tęsti mokymąsi. Jei reikia likviduoti kai kurių dalykų programų skirtumus, mokykla, atsižvelgusi į mokinio (tėvų) pageidavimus, numato būdus ir formas atsilikimui likviduoti.
12.2. Užsieniečių ar Lietuvos Respublikos piliečių, grįžusių iš
užsienio, vaikų, nemokančių valstybinės kalbos ir norinčių mokytis ar
tęsti mokymąsi Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose, ugdymas
organizuojamas vadovaujantis Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos
piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ar dirbti Lietuvos Respublikoje,
vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose
mobiliosiose grupėse tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos
Respublikos švietimo ir mokslo ministro
12.3. Mokiniai, ketinantys išvykti gyventi ar (ir) mokytis į užsienį,
pateikę prašymą mokyklos, kurioje jie mokėsi, direktoriui, lietuvių
kalbos ar visų atitinkamos klasės dalykų gali mokytis savarankiškai
pagal Savarankiško mokymosi tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos
Respublikos švietimo ir mokslo ministro
13. Mokinių, mokomų namuose, ugdymo organizavimas.
13.1. Vaikai, kuriems kalendoriniais metais sueina 7 metai ir kuriems
reikalinga nuolatinė kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą
tausojantis dienos režimas, mokomi pagal Vaikų, kuriems tais
kalendoriniais metais sueina 7 metai ir kuriems reikalinga nuolatinė
kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą tausojantis dienos
režimas, ugdymo ikimokyklinio ugdymo įstaigoje arba namuose pagal vaiko
poreikiams pritaikytą ugdymo programą organizavimo tvarkos aprašą,
patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro
13.2. Sergančių mokinių mokymas namuose skiriamas ir organizuojamas
pagal Moksleivių 13.3. Mokymo namuose trukmė kiekvienam mokiniui nustatoma individualiai pagal pateiktą gydytojo pažymą. 13.4. Mokinys gydytojo leidimu dalį pamokų gali lankyti mokykloje. Šios pamokos papildomai įrašomos į mokinio individualų ugdymo planą. Mokykla, suderinusi su mokinio tėvais (globėjais) ir atsižvelgusi į mokinio ligos pobūdį bei gydytojo rekomendacijas, rengia individualų mokinio ugdymo namuose planą. 13.5. 1–3 klasių mokiniui skiriama iki 9 savaitinių pamokų, 4 klasėje –11 pamokų.
13.6. Mokinių savarankiškas mokymasis organizuojas pagal Savarankiško
mokymosi tvarką, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir
mokslo ministro
|
|||||||
Bendros žinios | ||||||||
Mokyklos strategija | ||||||||
Atributika | ||||||||
Organizacinė struktūra | ||||||||
Mokinių skaičiaus kaita | ||||||||
Mokinių taisyklės | ||||||||
Mokyklos pasiekimai | ||||||||
Veiklos programa | ||||||||
Socialiniai partneriai | ||||||||
Metinės Ataskaitos | ||||||||
Bendruomenė | ||||||||
Mokiniai | ||||||||
Mokytojai | ||||||||
Vadovas, pavaduotojai | ||||||||
Savivalda, komisijos | ||||||||
Ugdymas | ||||||||
Ugdymo planas | ||||||||
Tvarkaraščiai | ||||||||
Neformalusis švietimas | ||||||||
Neformaliojo ugdymo tvarkaraštis | ||||||||
Projektai | ||||||||
Pagalba mokiniams | ||||||||
Socialinė pagalba | ||||||||
Specialusis ugdymas | ||||||||
Sveikatos priežiūra | ||||||||
Biblioteka | ||||||||
Pailgintos dienos grupė | ||||||||
Informacija tėvams | ||||||||
Apie mokyklą | ||||||||
Mokinių priėmimas į mokyklą | ||||||||
Patarimai būsimų pirmokų tėvams | ||||||||
Reikmenys pirmokams | ||||||||
2 % | ||||||||
Veiklos įsivertinimas | ||||||||
Mes olimpiečiai | ||||||||
Archyvas | ||||||||
Kontaktai | ||||||||