|
||||||||
Naujienos | ||||||||
Mūsų mokykla |
Išrašas iš mokyklos ugdymo plano
MOKINIŲ PASIEKIMŲ VERTINIMAS
1.
Mokinių pasiekimai ir pažanga vertinami vadovaujantis Mokinių pažangos
ir pasiekimų vertinimo samprata, patvirtinta Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro 2. Planuodamas ugdymo turinį mokytojas planuoja ir mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimą, jį sieja su mokymo (-si) tikslais atsižvelgdamas į mokinių mokymosi patirtį ir gebėjimus. Vertinimo metodus mokytojai derina tarp savęs, aptaria su mokiniais ir jų tėvais, globėjais. 3. Pradinių klasių mokinių pažanga ir pasiekimai pažymiais nevertinami. 4. Vertinant mokinių pažangą ir pasiekimus taikomas formuojamasis (žodžiu ir raštu), diagnostinis (pagal mokyklos pasirinktą vertinimo formalizavimo būdą) ir apibendrinamasis vertinimas (pvz., aprašas). 5. Diagnostinis vertinimas taikomas pagal mokyklos pasirinktą vertinimo sistemą: 5.1. lietuvių kalbos, anglų kalbos, matematikos, pasaulio pažinimo pasiekimai vertinami simboliais: A B C D (A- aukščiausias lygmuo); 5.2. dorinio ugdymo (tikybos ir etikos), kūno kultūros, šokio, dailės ir technologijų, muzikos pasiekimai vertinami įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“; 6.
Pusmečio mokinių pažanga fiksuojama Pradinio ugdymo dienyne (toliau –Dienynas),
patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 6.1. 2009–2010 mokslo metais 1 ir 3 klasių mokinių pasiekimai fiksuojami atitinkamose Dienyno skiltyse įrašant mokinio pasiektą mokymosi lygį (patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis) pagal pasiekimų požymius, aprašytus Bendrojoje programoje; 6.2. 2009–2010 mokslo metais 2 ir 4 klasių mokinių pasiekimai fiksuojami pagal pačios mokyklos nustatytą fiksavimo būdą (atitinkamose Dienyno skiltyse įrašoma „padaryta pažanga“ ar „nepadaryta pažanga“ (p. p., n. p.)); 7. Mokinių, kuriems rekomenduota mokytis pagal adaptuotas, modifikuotas ar specialiojo ugdymo programas, ugdymo rezultatai vertinami pagal atitinkamos programos reikalavimus. Dienyno pusmečio bei metinių rezultatų puslapyje prie mokinių, kurie mokosi pagal adaptuotas programas, pavardžių parašoma „ad“. 8. Vertinimo kriterijus mokytojai derina tarpusavyje, aptaria su mokiniais ir jų tėvais. 9. Mokinių pažanga ir pasiekimai fiksuojami mokyklos mokytojų parengtose, mokyklos tarybos aprobuotose pasiekimų knygelėse. 10. Baigiamosios klasės mokinių pasiekimai įvertinami aprašu pagal Išsilavinimo standartus. 11. Mokinių pažanga ir pasiekimai sistemingai aptariami mokyklos savivaldos institucijose.
|
|||||||
Bendros žinios | ||||||||
Mokyklos strategija | ||||||||
Atributika | ||||||||
Organizacinė struktūra | ||||||||
Mokinių skaičiaus kaita | ||||||||
Mokinių taisyklės | ||||||||
Mokyklos pasiekimai | ||||||||
Veiklos programa | ||||||||
Socialiniai partneriai | ||||||||
Metinės Ataskaitos | ||||||||
Bendruomenė | ||||||||
Mokiniai | ||||||||
Mokytojai | ||||||||
Vadovas, pavaduotojai | ||||||||
Savivalda, komisijos | ||||||||
Ugdymas | ||||||||
Ugdymo planas | ||||||||
Tvarkaraščiai | ||||||||
Neformalusis švietimas | ||||||||
Projektai | ||||||||
Pagalba mokiniams | ||||||||
Vaiko gerovė | ||||||||
Sveikatos priežiūra | ||||||||
Biblioteka | ||||||||
Pailgintos dienos grupė | ||||||||
Informacija tėvams | ||||||||
Apie mokyklą | ||||||||
Mokinių priėmimas į mokyklą | ||||||||
Patarimai būsimų pirmokų tėvams | ||||||||
Reikmenys pirmokams | ||||||||
2 % | ||||||||
Veiklos įsivertinimas | ||||||||
Archyvas | ||||||||
Kontaktai | ||||||||