JONAVOS PRADINĖ MOKYKLA

Smėlio gatvė 11, Jonava, tel. 8-349-66039

 
Naujienos  
Mūsų mokykla

                                                                                                Išrašas iš mokyklos ugdymo plano

 

MOKINIŲ PASIEKIMŲ VERTINIMAS

 

1. Mokinių pasiekimai ir pažanga vertinami vadovaujantis Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK-256 (Žin., 2004, Nr. 35-1150).

2. Planuodamas ugdymo turinį mokytojas planuoja ir mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimą, jį sieja su mokymo (-si) tikslais atsižvelgdamas į mokinių mokymosi patirtį ir gebėjimus. Vertinimo metodus mokytojai derina tarp savęs, aptaria su mokiniais ir jų tėvais, globėjais.

3. Pradinių klasių mokinių pažanga ir pasiekimai pažymiais nevertinami.

4. Vertinant mokinių pažangą ir pasiekimus taikomas formuojamasis (žodžiu ir raštu), diagnostinis (pagal mokyklos pasirinktą vertinimo formalizavimo būdą) ir apibendrinamasis vertinimas (pvz., aprašas).

5. Diagnostinis vertinimas taikomas pagal mokyklos pasirinktą vertinimo sistemą:

5.1. lietuvių kalbos, anglų kalbos, matematikos, pasaulio pažinimo pasiekimai vertinami simboliais: A B C D (A- aukščiausias lygmuo);

5.2. dorinio ugdymo (tikybos ir etikos), kūno kultūros, šokio, dailės ir technologijų, muzikos pasiekimai vertinami įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“;

6. Pusmečio mokinių pažanga fiksuojama Pradinio ugdymo dienyne (toliau –Dienynas), patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. ISAK-3328 (Žin., 2008, Nr. 146-5879):

6.1. 2009–2010 mokslo metais 1 ir 3 klasių mokinių pasiekimai fiksuojami atitinkamose Dienyno skiltyse įrašant mokinio pasiektą mokymosi lygį (patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis) pagal pasiekimų požymius, aprašytus Bendrojoje programoje;

6.2. 2009–2010 mokslo metais 2 ir 4 klasių mokinių pasiekimai fiksuojami pagal pačios mokyklos nustatytą fiksavimo būdą (atitinkamose Dienyno skiltyse įrašoma „padaryta pažanga“ ar „nepadaryta pažanga“ (p. p., n. p.));

7. Mokinių, kuriems rekomenduota mokytis pagal adaptuotas, modifikuotas ar specialiojo ugdymo programas, ugdymo rezultatai vertinami pagal atitinkamos programos reikalavimus. Dienyno pusmečio bei metinių rezultatų puslapyje prie mokinių, kurie mokosi pagal adaptuotas programas, pavardžių parašoma „ad“.

8. Vertinimo kriterijus mokytojai derina tarpusavyje, aptaria su mokiniais ir jų tėvais.

9. Mokinių pažanga ir pasiekimai fiksuojami mokyklos mokytojų parengtose, mokyklos tarybos aprobuotose pasiekimų knygelėse.

10. Baigiamosios klasės mokinių pasiekimai įvertinami aprašu pagal Išsilavinimo standartus.

11. Mokinių pažanga ir pasiekimai sistemingai aptariami mokyklos savivaldos institucijose.

 

 

Į pradžią

  Bendros žinios
 

Mokyklos istorija

  Mokyklos strategija
  Atributika
  Organizacinė struktūra
  Mokinių skaičiaus kaita
  Mokinių taisyklės
  Mokyklos pasiekimai
  Veiklos programa
  Socialiniai partneriai
  Metinės Ataskaitos
Bendruomenė
  Mokiniai
  Mokytojai
  Vadovas, pavaduotojai
  Savivalda, komisijos
Ugdymas
  Ugdymo planas
  Tvarkaraščiai
  Neformalusis švietimas
  Projektai
Pagalba mokiniams
  Vaiko gerovė
  Sveikatos priežiūra
  Biblioteka
  Pailgintos dienos grupė
Informacija tėvams
  Apie mokyklą
  Mokinių priėmimas į mokyklą
  Patarimai būsimų pirmokų tėvams
  Reikmenys pirmokams
  2 %
Veiklos įsivertinimas
Archyvas
Kontaktai